Weekend 2 juli

Moderators: Borduurheks, Selene, Lepke, Wish

Gebruikersavatar
Wish
Berichten: 18
Lid geworden op: 28-04-2015 12:24

Weekend 2 juli

Bericht door Wish » 02-07-2022 12:22

Ook goeie morgen allemaal.
Vandaag kom ik afscheid nemen met uiteraard voor de laatste keer prachtige versnaperingen.

Weet niet eens voor hoe lang ik dit al doe, het hebben en onderhouden van een club of forum, heel lang,
ik werkte al samen met Diana vanaf de mooiste club die er was: Artemis. Ik vond het destijds werkelijk een
eer om daar deel van uit te mogen maken.
Afgelopen week was lastig. Ik werk alweer 13 jaar in China, de bakermat waar heel veel van wat we hier
delen vandaan komt. En dan zeggen mijn hersens: leuk, die moet ik klaarmaken om te plaatsen, maar na vandaag
is dat over. Daar zal ik echt aan moeten wennen.

Het voelt deels leeg, en deels als een opluchting, maar jammer overheerst.
Jammer, dat we nooit meer de sfeer van Artemis hebben kunnen evenaren.
Afgelopen week zei Diana, ik wil het forum wel open houden, dan kun jij verder, maar ik stop.
Daar heb ik alle begrip voor en heel even stiekem heb ik daar wel over nagedacht. Het was zo'n lange
tijd een deel van mijn leven, van elke dag, dus ja, er valt best een gat, zeker weten.
Ik blijf werken in China en de juweeltjes die ik daar krijg blijven nu van mij of van leden die daar ook
lid zijn, het is niet anders.

Aan de lieve woorden van Diana van afgelopen woensdag heb ik niets toe te voegen, ook ik bedank iedereen
die ons door de jaren heen heeft ondersteunt, met de post, met tekenen, met delen van plaatjes.

Ik hou contact met een aantal van jullie, dat is zo gegroeit door de jaren heen. Uiteraard met Simone, die blijft tekenen, maar haar tekeningen gaan nu naar China.
Met Diana, trouwe vriendin sinds jaren, maar ook met Anita, met Elly, met Renske,met Lieny, met Tonny, met Chrystelle, met Josee, met Maria, mensen die mij via de mail of via Facebook ook weten te vinden.
En dan heb ik nog een aantal internationale vriendinnen als Dunja, Viveka, Ninouche, Morti en Pavelsen, waar ik plaatjes mee uitwissel, ze tekenen allemaal en dat geeft een band.

Bij Jackie Beau blijf ik beheerder van zijn facebook groep, dus genoeg te doen en toch ga ik jullie allemaal missen,
dat weet ik zeker!

Rest mij niets anders dan voor de laatste keer mooie plaatjes met jullie te delen.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, een mooie zomer en alles wat positief wenselijk is.

Liefs
Wish

Coffee_Grinder_with_Jasmine_Svetlana_Sichkar
Gekregen van Dunja
Getekend door Peertje - PDF door Wish
Afbeelding

Couple_on_a_Bench_Lena_Averina
Gekregen van Dunja
Getekend door Peertje - PDF door Wish
Afbeelding

Annick_Abrial_Le_chat_et_la_Coccinelle
Getekend door Ninouche - PDF door Wish
Afbeelding

ChI_528-558_Parisian_Morning
Getekend door Viveka - PDF door Wish
Afbeelding

Chimera_City_Sketches_7
Ongezet en PDF door Wish
Afbeelding

JCS_Floral_Bouquet_Pillow
Getekend door Morti - PDF door Wish
Afbeelding

LBP_Laurette_apprend_le_point_de_croix
Getekend door Morti - PDF door Wish
Afbeelding

Luca-S_B588_Still_Life_with_Blueberries DMC
Getekend en PDF door Wish
Afbeelding

MAIA_5678000-01232_3D_Butterfly
Getekend door Pavelsen - PDF door Wish
Afbeelding

MD_4_Seasons
Getekend door Viveka - PDF door Wish
Afbeelding

Merejka_K175_Lago_di_Como
Getekend en PDF door Wish
Afbeelding

Merejka_K178_Hydrangea
Getekend en PDF door Wish
Afbeelding

MLF93_Une_Visite_au_Grenier
Getekend en PDF door Wish
Afbeelding

Obeh_1422_Chamomille_Field
Getekend door Viveka - PDF door Wish
Afbeelding

Permin_90-5362_Poppies_and_Butterflies
Getekend en PDF door Wish
Afbeelding

SO_G187_A_Good_Washing_Day
Getekend door Viveka - PDF door Wish
Afbeelding

The_Berth_Catherina_Regina
Gekregen van Dunja
Getekend door Peertje - PDF door Wish
Afbeelding

Vik_Dollin_Frosty_Morning
Gekregen van Dunja
Getekend door Peertje - PDF door Wish
Afbeelding

WM_Huis_aan_zee
Getekend door Viveka - PDF door Wish
Afbeelding

WTNT_CS288_BRR_it's_cold_outside
Getekend en PDF door Wish
Afbeelding

Gebruikersavatar
popsjens
Berichten: 25
Lid geworden op: 21-06-2015 12:24

Re: Weekend 2 juli

Bericht door popsjens » 02-07-2022 13:31

De Laatste map wat een mooie afsluiter van een fijne club waar ik jaren van genoten heb. Ook voor jou duizendpoot Desiree een goede toekomst na deze club gewenst. Heel veeel dank voor de jarenlange inzet voor ons. Ben in het bezit van een mooie voorraad en via de Chinees komt er af en toe wel meer bij. Door de jaren heen is mijn ervaring neemt de belangstelling af voor clubs zoals deze (vroeger bij net clubs was dat ook zo). Ik heb genoten van alles en het was mijn uitlaatklep vooral de laatste jaren met de ziekte van mijn man. Voor de laatste X en YES voor deze mooie afsluiter. Postbode ook heel veeel dank. popsjens

IV

Gebruikersavatar
Nieltje
Berichten: 41
Lid geworden op: 14-06-2015 17:02

Re: Weekend 2 juli

Bericht door Nieltje » 02-07-2022 14:00

Voor de laatste keer een Yes voor deze mooie map!!
Desiree we "spreken"elkaar vast nog maar voor nu een dikke dank-je-wel voor alles,je harde werk [ook al is het hobby :D ]je tijd en inzet en het runnen van deze mooie club.
Ook Josee nog een dikke dank je wel voor alle mooie emails die we mochten ontvangen!!
DANK iedereen die eraan werkte om ons zoveel moois te bezorgen!
Ik wens jullie het aller beste toe!!Doei doei!!!!!!

IV
Lieve groet,Nieltje

Gebruikersavatar
everglades
Berichten: 46
Lid geworden op: 28-05-2015 09:35

Re: Weekend 2 juli

Bericht door everglades » 02-07-2022 14:05

Wauw.Het is emotioneler als ik gedacht had.
Artemis. Daar mocht ik ook al bij zijn.
In eerste instantie wil ik Dees,Diana,Elly,Josè,Peertje en degene van het team die ik vast vergeten ben uit het diepst van mijn hart bedanken voor alle mooie jaren van vriendschap en prachtige verzamelingen. Wat een waardevolle schat is dat.
Of ik jullie ga missen?. Absoluut.
Deze laatste map is een schitterende afsluiter .
Voor de allerlaatste keer zeg ik dus, Ik ga voor Yes.
Lieve allemaal.Het gaat jullie goed.
Hele dikke knuf van Rens

IV

Gebruikersavatar
mexico
Berichten: 12
Lid geworden op: 17-02-2018 12:54

Re: Weekend 2 juli

Bericht door mexico » 02-07-2022 14:56

Ook van mijn kant een dikke MERCI voor alles wat jij en medewerkers de afgelopen jaren deden voor ons!
We hebben een mooie verzameling opgebouwd en kunnen nog een hele tijd verder, maar toch zal het een gemis zijn!!
Het gaat jullie goed en gezond verder en misschien komen we elkaar wel ergens tegen!
Voor deze plaatjes van vandaag veel dank en graag een yes!
Vriendelijke en lieve groetjes
Tot later! Christelle

IV

Gebruikersavatar
Puppy
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-07-2015 14:36

Re: Weekend 2 juli

Bericht door Puppy » 02-07-2022 16:12

Hierbij wil ik iedereen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt om de mooie plaatjes te plaatsen, hier en ook bij Artemis.
Vele plaatjes heb ik gebruikt en “ gespaard “ voor ooit.
Nogmaals hartelijk dank, heel veel plezier met wat jullie verder gaan doen.

Groetjes Wil

IV

Gebruikersavatar
Lepke
Berichten: 33
Lid geworden op: 29-04-2015 19:06

Re: Weekend 2 juli

Bericht door Lepke » 02-07-2022 19:34

En dan is het ook voor mij een van de laatste keren dat ik post ga versturen, nu het echt zover is, is het toch moeilijker dan ik had dacht.
Ik zal het vast gaan missen, het idee dat je bij zo'n leuk clubje hoort.
Ik wens jullie allemaal het beste en nog veel borduurplezier in de toekomst, volgens mij kunnen we voorlopig wel vooruit :D
Sommigen van jullie zie ik misschien nog op het wereld wijde web en verder wens ik jullie nog een mooie toekomst in goede gezondheid!!
Groetjes Lepke

Gebruikersavatar
brenda22_
Berichten: 15
Lid geworden op: 15-06-2019 14:56

Re: Weekend 2 juli

Bericht door brenda22_ » 03-07-2022 07:51

zit hier stil te zijn dit zijn echt de laatste ik heb hier heel erg genoten van deze mooie clup ik ga jullie erg missen en deze plaatjes zijn inderdaad een mooie afsluiting
en zeker een yes

en meteen een vraagje nog ik heb de map van woensdag niet binnen gekregen zou deze heel graag nog willen mijn dank is groot
dames ik wens jullie het alle goeds en wie weet komen we elkaar nog eens tegen ergens dikke kus voor alles

manja
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-10-2015 13:32

Re: Weekend 2 juli

Bericht door manja » 03-07-2022 08:10

het doet toch steeds een beetje pijn afscheid nemen. Maar nogmaals begrip voor jullie keuze. als het een druk van iets te moeten niet te mogen dan gaat het tegensteken. Ik heb voor mezelf ook even een kleine pauze genomen om niet voor mensen te borduren en even gewoon een paar van men eigen projectjes afwerken of beginnen waar ik zin in heb. Nu ondertussen zijn mn batterijen wel opgeladen .... Maar kan begrijpen dat er ook bij mij een dag zal komen dat ik zeg dat moeten moet niet meer .
Ik hoop je nog te spreken op facebook en je weet als ik nieuwe heb ik je die dan ook nog zal geven
groetjes

manja
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-10-2015 13:32

Re: Weekend 2 juli

Bericht door manja » 03-07-2022 08:10

oja vergeten yes zeggen voor de laatste

IV

Plaats reactie